نرم افزار حسابداری تولیدی

شرکت های تولیدی دیر یا زود باید به دنبال برنامه ریزی در تولید باشند و گرنه محکوم به شکست خواهند بود.

نرم افزار حسابداری تولیدی

شرکت های تولیدی دیر یا زود باید به دنبال برنامه ریزی در تولید باشند و گرنه محکوم به شکست خواهند بود.

نرم افزار حسابداری تولیدی

نرم افزار حسابداری تولیدی باید به کسب و کار شما در برنامه ریزی تولید شما کمک کند ، نرم افزار حسابداری تولیدی باید یکپارچه باشد.

با هدف افزایش قدرت خرید مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط، شرکت فرداد تولید کننده نرم افزار حسابداری شرکتی با برگزاری جشنواره نوروزی امکان خرید نرم افزار حسابداری شرکتی در حوزه های بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری را  با 40% تخفیف فوق العاده برای حسابدارن و صاحبان کسب و کارهای کوچک فراهم کرده است. شرکت نرم افزار حسابداری فرداد که توسط متخصصین گروه داده پردازی آرین سیستم و به عنوان نرم افزار شناخته شده در سازمان های بزرگ طراحی شده است، شما را در شروع کار علاوه بر صرفه جویی در پول و زمان و بهره مندی از  40 درصد تخفیف خرید نرم افزار حسابداری در طرح نوروزی با امکانات جذاب نرم افزار حسابداری شرکتی شگفت زده می کند.

 

 

بهترین فرصت خرید نرم افزار با تخفیف برای کسب و کارهای کوچک

 

 

در چند سال گذشته شرکت های تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری برای شرکت های بزرگ بیشتر از شرکت های کوچک اقدام به تولید نرم افزار کردند و متاسفانه نرم افزار حسابداری تخصصی کسب و کارهای کوچک تولید کمی داشته اند. اما در حال حاضر برای کسب و کارهای کوچک و کارفرمایان خوشبختانه طیف وسیعی از نرم افزار حسابداری با حداکثر امکانات و قیمت مناسب وجود دارد.

 

 

برای کسب و کارهای کوچک و نوپا که در یکی از حوزه های بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری و یا خدماتی فعالیت دارند و به دنبال خرید نرم افزار حسابداری شرکتی یکپارچه با قیمت مناسب با بیشترین امکانات هستند،  40% تخفیف خرید نرم افزار فرداد فرصت خوبی است. خرید نرم افزار با تخفیف فرداد به حسابداران برای مدیریت امور مالی کسب کمک می کند تا مواردی مانند حسابداری، صورتحساب، موجودی و حقوق و دستمزد را مدیریت کنند.

 

 

افزایش تمرکز مدیران و حسابداران بر وظایفی مانند صورتحساب، ردیابی زمان و مدیریت هزینه از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره نوروزی 40 درصد تخفیف خرید نرم افزار فرداد است. محصولی که انتخاب می کنید شامل ابزار گزارش دهی مفید نیز می باشد، به طوری که مدیران و حسابداران می توانند جریان نقدی خود را پیگیری و بر سود و زیان خود نظارت کنند. فرداد با ویژگی های زیادی که نسبت به قیمت تمام شده خرید با 40 درصد تخفیف دارد، یکی از بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای کوچک است.

 

 

مراحل استفاده از تخفیف خرید نرم افزار فرداد

 

 

اگر شما در حوزه تولیدی، پیمانکاری، خدماتی و بازرگانی کسب و کار کوچکی دارید، در جشنواره نوروزی با 40% تخفیف خرید نرم افزار حسابداری فرداد برای امنیت و مدیریت مالی خود با اطمینان یک راهکار یکپارچه نرم افزاری سازگار با کسب و کارتان انتخاب کنید. تا پایان اسفند ماه فرصت دارید جهت شرکت در این جشنواره با مراجعه به صفحه تخفیف و تکمیل و ارسال فرم ثبت نام درخواست تخفیف، در جشنواره خرید نرم افزار با تخفیف 40 درصدی فرداد شرکت کنید. اگر 1 درصد در حین ثبت نام با خطا مواجه شدید و یا بعد از ثبت نام در طرح نوروزی 40% تخفیف خرید نرم افزار درباره امکانات نرم افزار حسابداری فرداد سوالی داشتید، کافیست با شماره 43027-021 تماس بگیرید و سوالات یا مشکلات خود را با کارشناسان فرداد مطرح کنید. کارشناسان ما با حوصله پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

 

40 % تخفیف خرید نرم افزار حسابداری فرداد

 

 

  • fardad group

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی