نرم افزار حسابداری تولیدی

شرکت های تولیدی دیر یا زود باید به دنبال برنامه ریزی در تولید باشند و گرنه محکوم به شکست خواهند بود.

نرم افزار حسابداری تولیدی

شرکت های تولیدی دیر یا زود باید به دنبال برنامه ریزی در تولید باشند و گرنه محکوم به شکست خواهند بود.

نرم افزار حسابداری تولیدی

نرم افزار حسابداری تولیدی باید به کسب و کار شما در برنامه ریزی تولید شما کمک کند ، نرم افزار حسابداری تولیدی باید یکپارچه باشد.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ با پیشرفت تکنولوژی و همه‌گیر شدن اینترنت، افراد اکثر وقت خود را در فضاهای اینترنتی می‌گذرانند. صاحبان مشاغل نیز می‌توانند در این فضاها، کسب‌وکار خود را معرفی نمایند. امروزه بازاریابی نیز دستخوش تغییرات شده و از فضای قدیمی جدا گشته است. کسب‌وکارها نیز برای آن که نابود نشوند، باید با رویکردی نو بازاریابی کنند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ پس از گسترده شدن فضای اینترنت، بازاریابی نیز دستخوش تغییرات و به سمت و سوی شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها کشیده شد. بازاریابی اینترنتی، جایگزین بازاریابی سنتی شد.

انواع دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی دیجیتالی شناخته شده است که انواع مختلفی دارد. در همین قسمت از مقاله قصد معرفی آن‌ها را داریم. انواع دیجیتال مارکتینگ شامل:

  • سئو
  • ایمیلی
  • شبکه‌های اجتماعی
  • ویدیویی
  • صوتی
  • کلیکی
  • نمایشی
  • اینفلوئنسر

تفاوت دیجیتال مارکتینگ آفلاین (سنتی) و آنلاین چیست؟

مارکتینگ یعنی چه؟ مارکتینگ به معنای بازاریابی می‌باشد که کسب‌وکارها برای تداوم و بقای حیات تجاری خود از آن استفاده می‌کنند و به کمک موتورهای جستجو سئو انجام می‌شود. دو روش از مارکتینگ که امروزه میان کسب‌وکارها رواج بیشتری دارد، دیجیتال (آنلاین) و سنتی (آفلاین) می‌باشد.

بازاریابی سنتی به تبلیغاتی گفته می‌شود که از طریق آگهی‌های تلویزیون، رادیو، بیلبورد، تراکت و… انجام می‌شود و برای کسب‌وکارها اغلب بسیار پر هزینه و گران تمام می‌شود و نتیجه آن نامشخص است.

تفاوت بازاریابی دیجیتالی با دیگر بازاریابی‌ها

تفاوت اول بازاریابی دیجیتالی با دیگر بازاریابی‌ها در همین است که دیجیتال مارکتینگ حتما باید در فضای وب و اینترنت باشد و در فضای آفلاین نمی‌توان از این بازاریابی استفاده نمود.

مورد دوم که حائز اهمیت است، هزینه آن می‌باشد. دیجیتال مارکتینگ از بازاریابی سنتی کم هزینه‌تر می‌باشد. بازاریابی دیجیتالی ممکن است از دیگر بازاریابی‌ها پر هزینه‌تر باشد. تفاوت بازاریابی دیجیتالی با دیگر بازاریابی‌ها را به صورت کامل در تصویر شرح داده‌ایم.

ابزارها و تاکتیک‌های دیجیتالی مارکتینگ

همانطور که قبلا بیان کردیم دیجیتال مارکتینگ نیازی به اتصال دائمی اینترنت ندارد، زیرا از طریق ابزارها و تاکتیک‌های هوشمندی که راه‌اندازی کرده است، می‌تواند امور خود را انجام دهد. ابزار دیجیتال مارکتینگ را می‌توانید در تصویر مشاهده کنید.

3 مرحله اصلی استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ راه و روش بازاریابی آنلاین را به شما یادآوری می‌کند تا بدانید از چه طریقی می‌توانید شغل خود را رونق دهید. استراتژی دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

1. مشخص کردن اهداف

2. اطلاع رسانی حضور در دنیای دیجیتال

3. تحلیل و بررسی رفتارهای مخاطبان
نتیجه گیری

بازاریابی سنتی از طریق آگهی‌های تلویزیون، رادیو، بیلبورد، تراکت انجام می‌شود و برای کسب‌وکارها اغلب بسیار پرهزینه می‌باشد و نتیجه آن نامشخص است. در مقابل این نوع بازایابی، بازاریابی دیجیتال می‌باشد که در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. که به کمک موتورهای جستجو انجام می‌شود و هزینه‌های آن کمتر از بازاریابی آفلاین است. با وجود سختی کار نسبتا بالای برخی قسمت های مارکتینگ و به دنبال آن دیجیتال مارکتینگ، این کار در لیست مشاغل سختی کار قرار نمی‌گیرد.

مارکتینگ Marketing در اصطلاح به معنای بازاریابی است که استفاده از آن موجب پیشرفت و ترقی یک کسب‌و کار می‌شود، اما در معنای گسترده، مارکتینگ طیف وسیعی از برنامه‌ریزی‌ها، رسانه‌ها و… هستند که صاحبان مشاغل برای رونق شغل خود، با توجه به شرایط خود و شرکت آن را انجام می‌دهند. اغلب نتایج مثبت و مفیدی به دست می‌آورند.

  • fardad group

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی