نرم افزار حسابداری تولیدی

شرکت های تولیدی دیر یا زود باید به دنبال برنامه ریزی در تولید باشند و گرنه محکوم به شکست خواهند بود.

نرم افزار حسابداری تولیدی

شرکت های تولیدی دیر یا زود باید به دنبال برنامه ریزی در تولید باشند و گرنه محکوم به شکست خواهند بود.

نرم افزار حسابداری تولیدی

نرم افزار حسابداری تولیدی باید به کسب و کار شما در برنامه ریزی تولید شما کمک کند ، نرم افزار حسابداری تولیدی باید یکپارچه باشد.

شما چقدر از اهمیت نرخ تبدیل سرنخ به مشتری در بازاریابی اطلاع دارید؟ اصطلاح Lead یا همان سرنخ اصطلاح معمولا برای مشتری‌های راغب به کار برده می‌شود؛ یعنی آن‌هایی که به هر دلیل و روش با ما آشنا شده‌اند و تصمیم دارند از ما خرید کنند. می‌توان این‌گونه برداشت کرد که زمانی که فردی برای اولین دفعه پرسشی در مورد کسب و کار ما بپرسد و یا حتی علاقه داشته باشد از ما خرید کند و به مشتری ما تبدیل شود، به او Lead، سرنخ و یا مشتری راغب گفته می‌شود.

تبدیل سرنخ به مشتری چیست؟

نرخ تبدیل سرنخ به مشتری به معنای جذب افرادی است، که برای اولین بار به محصولات و یا خدمات کسب و کار ما علاقه نشان می دهند و ما قصد داریم آنها را به مشتری تبدیل کنیم. برای تبدیل سرنخ به مشتری (Lead Conversion Rate) باید دو موضوع را در ذهن داشت:

تکمیل تا حد امکان قیف فروش
پر کردن تمام شکاف‌ها
شما قاعدتا علاقه‌ای ندارید تا هزینه انجام شده برای سرمایه گذاری هدر رود. دو تعریف بالا خلاصه‌ای بود از این که چگونه و به چه روش ترافیک ورودی سایت را کنترل کنید. در انتها نیز به این می‌رسیم که به چه روشی بازدید کننده‌های وب سایت را به سرنخ تبدیل کنیم و باعث خرید دوباره آن‌ها شویم.

هدف از تبدیل سرنخ به مشتری

چالش اصلی در مارکتینگ قطعا پیدا کردن سرنخ جدید نیست. چالش اصلی همراهی و نشان دادن نقشه راه به مشتریان بالقوه در قیف فروش و به خرید نزدیک کردن آن‌ها است. همکاری بخش بازاریابی و فروش و همچنین آموزش این تیم‌ها از جمله بخش‌های بسیار مهم برای افزایش حجم فروش می‌باشد.

فرمول نرخ تبدیل سرنخ به مشتری

پیش از محاسبه نرخ تبدیل سرنخ به مشتری، باید فعالیت مورد نظر خود در راستای تبدیل را مشخص کنید. بسیاری از کسب و کارها این فعایت را خرید از وب سایتشان در نظر می‌گیرند. برخی تماس‌های ورودی به شرکت را در نظر می‌گیرند. در نهایت این شما هستید که این تصمیم را اتخاذ می‌کنید. فرمول نرخ تبدیل سرنخ به مشتری به شرح زیر می‌باشد:

100 * کل سرنخ‌های فروش ÷ سرنخ‌هایی که به فروش تبدیل شده‌اند = نرخ تبدیل سرنخ

5 راه تبدیل سرنخ به مشتری

برای تبدیل سرنخ به مشتری چندین راه مختلف وجود دارد، که نیاز است با توجه به شرایط و نوع کسب و کار از آن استفاده شود. 
ساخت وبلاگ و کمپین تبلیغاتی
فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از افراد تاثیرگذار
تاثیر بازاریابی محتوا و بازیافت محتوایی در نرخ تبدیل مشتری
بهینه سازی سایت و تبدیل بازدیدکنندگان گذرا به مخاطبین همیشگی
صفحه فرود و استفاده از فرم های ثبت نام

مزایای نرخ تبدیل سرنخ به مشتری

فرض کنید قرار است در خانه شما مهمانی برگزار شود. شما به عنوان میزبان تمام تلاش خود را می‌کنید تا همه چیز خوب به نظر برسد و به همه خوش بگذرد و مهمانی به بهترین شکل برگزار شود. مهمان‌ها می‌آیند و با رضایت در مهمانی می‌مانند و در نهایت حتی برخی از آن‌هایی که نمی‌شناختید با شما دوست می‌شوند و ارتباط شما قوی‌تر می‌شود.

معایب نرخ تبدیل سرنخ به مشتری

درست عکس مورد قبلی فرض کنید شما به عنوان میزبان کار خاصی انجام نمی‌دهید و مهمانی برگزار می‌شود. مهمان‌ها از ابتدا از مهمانی راضی نیستند و آن‌هایی که شما را نمی‌شناسند، یا از ابتدا از مهمانی خارج می‌شوند و یا حتی در انتهای مهمانی راغب با دوستی با شما نمی‌شوند. در انتها شما تنها می‌مانید و تمام هزینه‌هایی که کردید بر باد می‌رود.
نتیجه گیری

راضی و راغب کردن کسی که به صورت طبیعی با مجموعه و یا محصولات شما آشنا می‌شود، به مراتب ساده‌تر از جذب مشتری از طریق تبلیغات و بازاریابی است. تولید سرنخ از اولین مراحل اجرای بازاریابی درونگرا است و همین باعث ارزشمندتر شدن آن می‌شود.

  • fardad group

نرخ تبدیل سرنخ به مشتری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی